Post by jectchaptarscamxi on Feb 16, 2022 12:01:06 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Gumslinger ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Gumslinger IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes oneindige sleutels ▞▞▞
▞▞▞ Gumslinger 2022 version ▞▞▞
Ik hou van de gummy physics, goede graphics. Diverse karakters, elk met verschillende bio's. Niet betalen om te winnen, maar je kunt wel betalen voor in-game skins. Er is een behoorlijke dosis pop-upadvertenties en optionele advertenties. De optionele advertenties geven je een boost in de gameplay, of het nu een extra gezondheidspakket of extra goud is. Goed spel
Brothers in Arms™ 3 Arcade qqf
Het spel is echt leuk, maar ik moet multiplayer zijn of ik zou het kunnen verwijderen Ik ben dol op het spel, maar het moet degene zijn die het spel heeft gemaakt om er multiplayer op te zetten zorg ervoor dat je het kunt downloaden op de computer of pc bedankt voor het maken het spel voor alle mensen tot ik het spel download, het is echt grappig en het maakt me blij, heel erg bedankt tot ziens
Ik vind het zo goed, behalve de advertenties
Shootshit tot onze shitsshot
Gemakkelijk een 5-sterrenspel, maar het feit dat je advertenties moet bekijken (of $ betalen) om een wapen boven de 1 basisrevolver te gebruiken, is behoorlijk zwak. Ik geef je waardering voor de respijtperiode van zeven minuten die je krijgt na het bekijken van één advertentie. Ik denk dat dat een fatsoenlijk compromis is. Het voelt echter nog steeds alsof ik in een hoek wordt gedrukt en gedwongen om een kreupele versie van het spel te spelen, alleen maar omdat ik me momenteel geen niet-essentiële rekeningen kan veroorloven. Ach ja. Gelukkig voor mij zijn er duizenden goede spellen in de winkel.
Ik heb het eerder 4 sterren gegeven, maar ik geniet er nu meer van. Ik dacht dat het een cashgrab was, maar dat blijkt niet het geval te zijn. Goed spel.
Geweldig spel, iets nieuws en fris, maar ik moet ruimte besparen voor de problemen, maar deze problemen maken het spel op geen enkele manier slecht. Eerst neemt ot de statistieken van echte mensen en maakt ze een bot waarvan ik wou dat er een optie was voor echte multiplayer. Vervolgens, als dit multiplayer was, is er een beetje te veel rng met niveau-ontwerp, maar omdat het geen multiplayer is, zal ik het een pass geven. Eindelijk wat meer uitdaging variatie zou leuk zijn. Laatste kleine ding dat de camera nodig heeft, soms gaat het recht.
Het is leuk en jullie homo's moeten meer updates doen
best
Spel is oke, de graphics zijn goed en de geweerschoten klinken leuk, maar ik heb problemen. Het eerste probleem is waarom elke skin geld kost, kan een deel van het spel geen geld kosten? Tweede probleem, is waarom ik in sommige games naast een richel moet spawnen, is het onmiddellijke dood en in andere spawn ik soms buik of terug naar de grond, wat me een gemakkelijk doelwit voor doden maakt. Derde probleem, is dat wanneer ik en een andere speler vecht en ik heb ze neergeschoten en heb nog maar één schot nodig om te winnen, maar het geweer doet geen dmge
Briljant eenvoudig gemakkelijk leuk. Sommige van de 1-sterrenrecensies zijn hilarisch, klagen over het willekeurige spawnen en landschap en de druppel uit de lucht begint enz., deze maken het spel veel leuker en het is meestal niet zo moeilijk om je doel te navigeren, en het zet uw tegenstanders net zo vaak in even benadeelde posities als u!. Al met al een goede game als je het eenmaal 15/20 minuten hebt gespeeld om het onder de knie te krijgen / het idee te krijgen
Het spel is prima om af en toe te starten, maar je kunt het niet veel spelen, omdat het saai wordt
Toen ik dit spel begon te spelen, dacht ik dat het een geldgrabber zou zijn, maar het bleek eigenlijk best een goed spel te zijn, ik speel het na een paar weken nog steeds, ondanks dat ik het in het begin maar een paar dagen gaf
Het geluid is zo schattig, maar kun je spelmodi zetten plsss 5 sterren omdat ik het geluid leuk vind en de fps is als 1000, het is zo antilaggy
Ik hou van het spel, het is leuk, sommige ervan hebben vaardigheden nodig, je nieuwe personage is perfect "THE KID" zijn statistieken zijn goed, sommige personages zijn goed, andere slechte hebben zwakke plekken, maar het spel betaalt goede beloningen als je de uitdaging wint als nieuwe personages. Dit spel is leuk vanwege het ontwerp, beloningen, uitdagingen, baasgevecht, en dit verhoogt je reactietijd en precisie en als ik me verveel of boos word, kun je beloningen krijgen door een zoektocht te doen en het is offline, je kunt AI bestrijden, maar er zijn meer dan spelers die ik dit spel geef een 5
Deze graphics zijn zo soepel en origineel. Deze game heeft een groot potentieel en ik kijk uit naar de komende games!
Zeer goed gemaakt, niet te veel advertenties
1 ster omdat het vastzit bij mij
Ik heb nog nooit een slechter gemaakt spel gezien. 1 het is niet eens online, maar het dwingt je om wifi aan te hebben, dus je moet advertenties bekijken. 2 de kaart geeft de Ai altijd het voordeel, bijvoorbeeld op één kaart valt mijn personage precies aan de rand er eigenlijk al af en de Ai staat precies in het midden. Of op een andere kaart heeft de Ai dozen voor zich en ik heb helemaal niets om me heen. Ik heb het gevoel dat dit spel een stuk beter zou zijn als het een beetje eerlijker was
Deze game is zo leuk, maar je hebt free roam en multiplayer nodig en hebt details en advertentievechtvaardigheden nodig, hoe dan ook, dit is een leuke game
Dit is mijn meest gespeelde game...Ik vind het geweldig... Ik zou alleen willen dat ik geen advertenties meer zou krijgen nadat ik voor pro . had betaald
Dit spel is waardeloos, het is betalen om te winnen en bijna alleen maar geluk. Als je niet voor de valuta betaalt, krijg je bijna geen medicijnen, het spel vereist een uiterste nauwkeurigheid, en dit maakt het bijna geluk om te zien waar de kogel terechtkomt. Ga op zoek naar een beter spel en verspil je tijd en geld niet aan zo'n afvalspel.
Best leuk spel! Ander begrip.
Gumslinger Δράση isuo
Het is zo leuk! Goede tijdmoordenaar en je kunt offline spelen, maar je moet wel goed met mij duelleren. Vijf sterren, de game verdient het.
Geweldige game heeft zeker meer respect nodig, hou van de gummy's, maak gewoon de splatters voor munten
Het heeft een goed ontwerp, het is gewoon gemakkelijk om te overspelen en verveeld te raken
Ik vind het leuk hoe je de chat zet die daar aan het praten is, ik vind het leuk, het was episch👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍😇
het is goed gemaakt en alles, maar het wordt saai
Leuk spel, maar waarom de nep-multiplayer? Als je met internet speelt, veranderen de namen van AI erin, maar ze zijn nog steeds heel duidelijk AI. De enige reden die ik kan zien voor het hebben van internet in de "online" match is dat je de advertenties zou kunnen krijgen Bewerken van 3 sterren naar 2: je liegt in de beschrijving dat het online is
Goed spel, maar kaarten zijn soms een beetje niet eerlijk. Ook wordt het vervelend om vaker te kunnen schieten dan op de grond zou moeten.
Plezier
De gameplay is meh, maar de multiplayer is een leugen. Hoe moet ik dat weten? Nou, de AI wacht op je om te tekenen, je kunt midden in de wedstrijd pauzeren, zelfs als je geen internet hebt, zal de game je nog steeds vertellen dat het naar tegenstanders zoekt, het is super laggy en het laadscherm neemt altijd de tijd dezelfde hoeveelheid tijd, alsof er spelers in de rij staan te wachten om met jou te spelen. Bovendien is bijna het hele spel betalend om te spelen.
Het spel is best cool, maar waarom verlies ik elke ronde en ik moet ook uitleggen waarom het jachtgeweer zwak is en waarom de kruisboog echt zwak is. Dit spel 1 ster Ik haat het. Installeer het spel alsjeblieft niet, het is prullenbak. De maker moet een wapenupgrade toevoegen
Leuk, het verlicht mijn stress en maakt mijn hoofd leeg
Het is een beetje leuk, maar geen opties meer, geen lokale multiplayer, personages en wapens zijn duur, en het warmt de telefoon erg snel op, de besturing is niet geweldig
Gumslinger Ação wyp
Best leuk, heeft nog werk nodig. Meerdere keren toen de AI weer opstond en ik ging schieten, zag ik kogels passeren, hoewel het lichamen zijn en geen schade aanrichten, maar alles wat me aanraakt, is bijna een 2-hit kill.
Typisch dun adware-aasspel. Mwah.
Ik ben dol op het spel, maar ik heb een upgrade naar de pro-versie gekocht en deze is nog nooit toegepast. ze hebben mijn geld gepakt, maar ik moet nog een upgrade krijgen.
Ze brengen je consequent in een positie om te verliezen, alsof je naast een klif begint, dus als je wordt geraakt zodra je eraf valt. Vreselijk.
Ik kreeg de Go Pro-special voor R30 en toen de game automatisch inlogde bij mijn vorige gameplay, verloor ik alle dingen die ik van de special kreeg, dus verspilde ik in feite R30 en ik kan geen manier vinden om contact op te nemen met de ondersteuning voor de game...
Leuk spel, ik heb betaald voor pro en het eindigde met een fout, maar mijn geld werd afgeschreven en ik ontvang de pro-functies niet, gelieve mijn geld terug te betalen.
Gumslinger Δράση isuo
Er valt niet echt te zeggen dat het een erg leuk spel is en zeer eenvoudige mechanica
In het begin vond ik het leuk, maar uiteindelijk maakten de evenwichtsproblemen het voor mij kapot. Probeer me niet eens te vertellen dat een granaatwerper die met één schot kan doden, in evenwicht is. 4 sterren als je dit oplost.
Het enige dat je in dit spel ziet, is dit: je hebt gefaald, je hebt verloren. En het komt allemaal met het lachen van de vijand naar je. Voordat je aan elke wedstrijd begint, moet je ongeveer 30 seconden wachten en dan is je net uit! Als je het inschakelt, kun je pas gaan matchen als je het uitzet en 30 seconden wacht. Zelfs het zoekt geen echte speler voor je. De AI is onverslaanbaar en maakt altijd foto's van je. Je moet meerdere keren schieten maar je verslaat te makkelijk van de tegenstander. Ik haat dit spel en ik raad het niet aan.
Oké, het werkt nu, de meeste functies zijn redelijk goed, maar we hebben nog steeds het probleem om op de rand van kliffen te spawnen en eraf te vallen voordat de wedstrijd zelfs maar begint
Geweldig 3rd person schietspel. Je bent een gelei-figuur. Vecht je een weg naar het klassement dat veel geweldige verrassingen biedt. Je zult het zien. Toen ik korting kreeg voor die betaalde Pro (ter waarde van € 5 of iets dergelijks), kocht ik het. Ook al had ik het toen nog maar 10 minuten gespeeld. Gewoon een geweldig spel.
Absoluut grappige, snelle gevechten, zodat je overal en altijd kunt spelen. Internet alleen nodig voor online gevecht
Man, dit is zo leuk dat er veel dingen te doen zijn en ik wil een multiplayer-lan toevoegen zodat ik en mijn broer samen kunnen spelen nu beoordeel ik het 4 sterren, maar je voegt multiplayer toe lan ill rate 5 sterren: D
Ging helemaal naar niveau 2 puur om het jachtgeweer te ontgrendelen, alleen om te beseffen dat je moet betalen om het te ontgrendelen. Deze game is waanzinnig op geluk gebaseerd en alle AI hebben medkits (geneest je na elke beurt) en premium geweren, terwijl je vastzit met de basisrevolver en naar verwachting 6 AI verslaat, allemaal met ten minste 50% gezondheid. Extreem p2w-spel en het enige wat het waard is, zijn de graphics en de leuke fysica